چگونه یک رساله و پایان نامه دکتری مدیریت مالی و اقتصاد را به سرانجام برسانیم ؟

چگونه یک رساله و پایان نامه دکتری مدیریت مالی و اقتصاد را به سرانجام برسانیم ؟

وسوسه و انگیزه های طبیعی می تواند تعیین کننده اهداف شما تا آنجایی که ممکن است باشد و پروژه شما را به عنوان یک پروژه جامع پیش ببرد . چنین پروژه هایی تصور می شود، اما اجرای ان  بسیار سخت تر است . از ساده ترین نسخه ممکن میتوانید پروژه خود را تعیین کنید و در مورد چگونگی آن میتوانید فکر می کنید و از ان استفاده کنید . سپس شما می توانید پیچیدگی های اضافی را اضافه کنید ، اما به یاد داشته باشید که ابتدا باید به یک نسخه ساده دست پیدا کنید .

– یک کلمه احتیاط

اگر چه باید پروژه ای را انتخاب است که شما علاقه مند به آن هستید ، اما ممکن است در ابتدا در مورد موضوع کمی علاقه مندی نشان دهید . با استفاده از تحقیق برای اثبات چیزی که به شدت به آن اعتقاد دارید می توانید در اخر به تایید ان منجر شود، جایی که فقط به نتایجی موجود از فرضیه خود پشتیبانی می کنید، توجه می شود. به عنوان یک محقق خوب است که انتظار یک نتیجه خاص را داشته باشید، اما باید یک بی اعتمادی جزئی نسبت به فرضیه های خود داشته باشید و هر بار که یک نتیجه جدید مطابق انتظارات شما است ، سعی کنید خودتان را قانع کنید .

– نوشتن فرضیه ها یا پیشنهادات رساله دکتری

بسته به رشته دکتری شما ممکن است مجبور باشید پیشنهاد تحقیقاتی بنویسید . الزامات این موضوع بین موسسات  مختلف متفاوت است – ممکن است قبل از اینکه به عنوان یک دانش آموزبرای مقطع دکترا پذیرفته شوید پیشنهادات مد نظر را بنویسید یا ممکن است نوشتن پیشنهاد تحقیقاتی در یک مرحله بعد اتفاق بیفتد . این برای این است که بدانید چگونه در هر کجا که هستید میتواند موثر واقع شود . به طور کلی ، پیشنهاد تحقیقاتی شما باید یک هدف تحقیق روشن و یک روش مناسب را نشان دهد . این نکته  کاملا واضح است که همان چیزی که شما در تلاش برای انجام آن هستید را اگر تنها در ذهن خود برایتان روشن باشد ، این امکان وجود دارد که بتوانید با ان ارتباط برقرار کنید . سعی نکنید تمامی احتمالاتی که می توانید انجام دهید ، و همه چیزهایی که در مورد موضوع میدانید، را بنویسید .

– پایان نامه دکتری در مدیریت مالی و اقتصاد

با توجه به اینکه پایان نامه دکترای تخصصی برای رساله تجزیه و تحلیل مالی می تواند یک چالش دشوار به شمار اید، بنابراین لازم است ابتدا یک موضوع اصلی و جالب برای تصویب ان ارائه شود. برخی از دانش آموزان موفق به دستیابی این گام بسیار ساده میشوند ، اکثر آنها می توانند چیزی را پیدا کنند که سعی کنند مشکلات زیادی برای آنها بوجود نیاورد و همچنین به نیازهای گروه پاسخ دهد. برخی از دانشآموزان این گام بسیار ساده را پیدا می کنند، اما برای اکثر آنها می توانند سعی کنند چیزی را پیدا کنند که مشکلات زیادی برای آنها ایجاد نخواهد کرد و هنوز به نیازهای گروه پاسخ می دهد. ما برخی از مقالات پایان نامه دکترای تخصصی در مدیریت مالی را توسط کسان حرفه ای که در این زمینه فعالیت دارند جمع آوری کرده ایم . نگاهی به اینها بکنید و ببینید آیا کدام یک از آنها مورد علاقه شما هستند :

  1. استفاده از استراتژی های مدیریت مالی برای شناسایی مشکلات و موارد خاص در مطالعه ی شرکت مورد انتخاب شما ، و ارائه پیش بینی اینکه آیا از این شرکت می توان انتظار پرداخت بدهی را داشت .
  2. بزرگترین مسائل مربوط به شرکت های بیمه در رابطه با شرکت های بزرگ چیست ؟ آیا نتیجه این مسائل ، رقبای بیشتری در قالب کارآفرینان جوان بهمراه دارد ؟
  3. محیط کسب و کار یک شرکت خاص را در هر صنعت انتخاب کنید و ارزیابی جنبه های ریسک شرکت ها و تکنیک های مدیریت ریسک کسب و کار را بر عهده بگیرید .
  4. در خبرهای اخیر ، Wells Fargo، بانک ایالات متحده مبتنی بر نقض جدی امنیتی مواجه شد و اکنون با مشکلات قانونی بیشتری مواجه است . چگونه دیگر بانک های بزرگ در معرض حملات سایبری مشابه هستند ؟
  5. علت های شکست های بزرگ شرکت ها و ورشکستگی را بررسی کنید و نظرات خود را برای راه ها و راهکارهایی که می تواند مانع از این شکست ها و ورشکستگی ها شود ، ارائه دهید .
  6. راهکارهایی که شرکت های بیمه از یک سیستم خزانه مرکزی ملی استفاده می کنند چیست ؟ برخی ازاین راهکارها را بیان کنید ، آیا این امر برای کشورهای آمریکای شمالی جهانی شده است یا در این مورد اختلاف نظر وجود دارد ؟

۷- چگونه بانک‌ ها از تامین خانه‌ های سلب مالکیت املاک سلب شده در آخرین حباب مسکن بهره‌مند شده‌ اند ؟ آن‌ها چه ریسک‌ هایی را به دست آوردند که در نهایت به دلیل کمک‌های مالی از بین رفتند ؟

۸- کدام عوامل جزء رایج ترین عوامل استفاده از آژانس های اعتباری هستند برای دانستن اینکه آیا تجارت‌های کوچک تا متوسط می‌توانند در زمان رکود اقتصادی و کم هزینه مصرف کننده باقی بمانند ؟

۹- در چه راه‌هایی ، شرکت‌های آموزشی در حال تبدیل شدن به بازار داغ جدید و ارائه ثبات مالی برای شرکت‌های آنلاین هستند ؟ چه خطری از این سیل شروع می شود ؟

۱۰- پس از ناتوانی آشکار ایالات‌ متحده برای انجام اینکار در پرتو حملات خارجی هکرها ، مدیران ومشاوران مالی چگونه می‌ توانند امنیت را در برابر حملات سایبری تکمیل کنند ؟

۱۱- در کدام صنایع بیش‌ ترین نتایج کسب درآمد رانشان داده‌ اند و چگونه شیوه‌های مدیریت مالی در آن صنایع از بقیه متفاوت هستند ؟ آیا این فقط یک تصادف است و یا قابل‌ پیش‌ بینی است ؟

۱۲- چگونه دانشجویان باید درباره مسایل مدیریت مالی که می‌توانند بر زندگی بزرگسالی خود تاثیر داشته باشند ، نگران شوند ؟ هزینه‌ های بالاتر آموزش و هزینه مسکن را در نظر بگیرید ؟

  1. مهم‌ ترین مهارت‌ هایی که باید به عنوان مدیر مالی در یک کسب‌ و کار کوچک و متوسط داشته باشید چه هستند ؟ مهارت‌ هایی که کارفرمایان شرکت‌ های بزرگ به دنبال آن هستند ، چه هستند ؟
  2. کارهای یک کسب و کار مدیریت مالی عمومی محلی چیست ؟ آیا این واقعا به کسب و کارهای محلی کمک می کند تا در جامعه موفق شوند یا باعث مشکلات بیشتری نسبت به انجام کارهای خوب شوند ؟

این تنها چند موضوع پایان نامه در مدیریت مالی است که توسط نویسندگان حرفه ای می توانید پیدا کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با یک آژانس انجام پایان نامه دکتری ( sm404.info ) تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر در مورد خدمات موجود را یاد بگیرید و ایده‌های جدید را به دست آورید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =